Ongeval Wouter Sies

Beste leden,

Wij willen jullie op de hoogte brengen van een vervelend voorval. In de nacht van zaterdag 22 juni op zondag 23 juni is Wouter Sies, een gewaardeerd lid van onze vereniging en huidig trainer van ALO, ten val gekomen met de fiets. De exacte toedracht van het ongeluk is nog niet bekend, maar wel is duidelijk dat hij ongelukkig terecht is gekomen en pas geruime tijd na de val gevonden is. Wouter is opgenomen in het HMC voor behandeling.

Het bestuur is geschrokken van dit nieuws en wij leven mee met de familie van Wouter in deze tijd. De familie heeft aangegeven vooral rust te willen, zodat Wouter zich volledig kan richten op zijn herstel. Wij vragen dan ook om hun privacy te respecteren.

Wij staan in nauw contact met de familie en indien er vragen zijn over Wouter en de huidige situatie, kunt u contact opnemen met het bestuur via info@veokorfbal.nl.

Met vriendelijke groet,

Jesper Verschoor Algemeen bestuurslid CKV VEO.