Lid worden of gratis proeftrainen

Aanmelden

Lid worden van onze gezellige vereniging? Inschrijven gaat gemakkelijk en snel online via aanmelden bij VEO.

Proeftraining volgen?
Wil je zeker weten dat korfbal voor jou de juiste sport is en dat je dit bij C.K.V. VEO wilt doen? Meld je aan voor een gratis proeftraining. Je mag 3 keer gratis meetrainen. Kom gezellig langs en maak kennis met de sport en onze vereniging. Aanmelden kan via doemee.veokorfbal.nl. Voor de allerkleinsten (3 t/m 6 jaar) hebben we een speciale Kangoeroes pagina met meer info! Mail voor meer info naar doemee@veokorbal.nl.

Wij zijn Ooievaarspas aanbieder

De Ooievaarspas is aan te vragen via: https://www.lv.nl/ooievaarspas.

Opzeggen
Wil je opzeggen? Opzeggen doe je voor 1 mei. Dat kan alleen door een bericht te sturen aan het secretariaat. Je ontvangt een ontvangstbevestiging. Als dat niet het geval is, dan is je opzegging niet verwerkt. Afmelden bij de trainers of bij de Technische Commissie (Senioren of Jeugd) geldt niet als opzegging!