Jeugdcommissie

Hallo iedereen!

De jeugdcommissie organiseert gedurende het hele jaar leuke activiteiten voor de kangoeroes, de pupillen (D, E, F), de aspiranten (C, B), de junioren (A).

Wij (Anouk, Daniek, Esther, Kelt, Linda, Nienke en Patricia) zitten dit seizoen in de Jeugdcommissie! Op deze pagina kan je lezen wie wij zijn en vind je de planning met allemaal leuke avondjes!

Wie zijn wij?

V.l.n.r.: Daniek, Patricia, Linda, Anouk, Esther, Kelt en Nienke

Daniek

Hey! Mijn naam is Daniek, ik ben 21 jaar en speel al mijn hele leven korfbal! In het dagelijks leven werk ik met kinderen in de sport. Ik geef workshops, kinderfeestjes en gymlessen! Ik zet mijzelf graag in voor de club en ga mijn best doen om zoveel mogelijk leuke avondjes te organiseren voor jullie!

Patricia

Mijn naam is Patricia Reudink, moeder van Nikki (C1) en Timo. Inmiddels tel ik alweer 47 lentes en heb ik vroeger tot mijn 23e zelf altijd gekorfbald bij VEO. Nu weer met veel plezier actief bezig voor VEO omdat mijn dochter op VEO zit. Na een aantal jaar trainen te hebben gegeven aan de F en E is het tijd voor een andere leuke bezigheid voor de kids van VEO bij de jeugdcommissie. We gaan er weer een leuk seizoen van maken met gezellige avonden. Ik kijk er naar uit!

Linda

Hoi, ik ben Linda en ik heb mijn hele jeugd gekorfbald bij VEO. In de senioren ben ik gestopt met korfballen. Ik heb een aantal jaren trainen gegeven en ik heb zo’n 6 jaar meegeholpen in de jeugdcommissie. Inmiddels heb ik 3 kinderen en mijn dochters Laura (E4) en Susan (kangoeroe) korfballen met veel plezier op VEO. Ik vind het heel erg leuk dat ik weer mee mag helpen in de JC en ik heb zin in alle gezellige avondjes!

Anouk

Hoi! Ik ben Anouk en ik ben 23 jaar. Sinds de E’tjes zit ik op korfbal en dit is nu mijn tweede seizoen in de selectie van VEO. Ik ben sinds dit seizoen hoofdtrainer van de E en sluit mij ook aan bij de jeugdcommissie. Ik heb heel veel zin om leuke avonden en een geweldig kamp voor de jeugd te organiseren. Tot snel!

Esther

Hi, ik ben Esther en ik ben 18 jaar. Al sinds de welpjes loop ik rond op VEO en ondertussen speel ik in de selectie! Ook heb ik de afgelopen jaren met veel plezier de F en D training gegeven. Dit jaar ga ik de kangoeroes trainen en me bij de jeugdcommissie aansluiten! Ik heb enorm veel zin om de leukste en gezelligste avondjes zoals de vossenjacht, het sinterklaasfeest en natuurlijk het kamp voor de jeugd te organiseren!

Kelt

Ik ben Kelt van Hees, 18 jaar en heb ongeveer 14 jaar op VEO gekorfbald. De laatste twee jaar speelde ik in de A1, ik ben ook al twee jaar lid van de JC en daarnaast heb ik 4 jaar training gegeven aan de E en D jeugd op de club. Nu studeer ik in Wageningen en speel ik bij DVO in Bennekom maar ik wilde toch nog bijdragen aan de club. Ik zal dus (als er tijd en ruimte voor is) aanwezig zijn op de jeugdavondjes en als ik zo naar de planning kijk gaan het hele leuke avondjes worden! Hopelijk tot snel!

Nienke

Hi! Ik ben Nienke Speckens en ik ben 18 jaar. In de E’tjes ben ik begonnen met korfballen bij VEO en doe dat nog altijd met veel plezier, dit jaar in het 3e. Ik heb 4 jaar training gegeven waarvan 3 jaar aan de F’jes. Ik word helemaal happy van die kleintjes, maar oudere kids vind ik ook gezellig! Dit jaar ga ik me aansluiten bij de jeugdcommissie. In plaats van zelf bowlen mee als leiding, zin in!!

DatumVoor wie?Wat gaan we doen?
Vr. 15-09-2023PupillenNEON disco
Vr. 06-10-2023AspirantenBowlen
Vr. 27-10-2023PupillenKnutselen
Vr. 01-12-2023Kangoeroes, F & EHeerlijk avondje…
Vr. 15-12-2023AspirantenKerstdiner
Vr. 26-01-2024PupillenIs nog een verrassing
Vr. 09-02-2024AspirantenIs nog een verrassing
Vr. 15-03-2024PupillenIs nog een verrassing
Vr. 05-04-2024AspirantenIs nog een verrassing
28 t/m 30 juniPupillenPupillenkamp
5 t/m 7 juliAspirantenAspirantenkamp

* Meer info over de kampen volgt begin 2024.

Als je vragen hebt kan je ons altijd aanspreken als je ons op VEO ziet lopen, of je kan ons mailen via: jeugdcommissieveo@gmail.com

Wij hebben er ontzettend veel zin in dit seizoen en hopen jullie vaak te zien!

Groetjes,
van de Jeugdcommissie