Afmelden wedstrijden VEO 1 t/m 7
Voor alle seniorenteams geldt zo snel mogelijk afmelden voor (oefen)wedstrijden (uiterlijk maandag 20:00 uur) via een mail (geen Whatsapp) naar:

TC Senioren
Wedstrijdsecretariaattcsveo@gmail.com
Algemene InformatieSenioren

Afmelden wedstrijden VEO A, B en C
Het afmelden (per whatsapp / sms / telefoon) graag zo snel mogelijk maar uiterlijk 3 dagen voor de wedstrijd (woensdag 18:00 uur).

Kijk ook of je bij een ander team staat opgesteld (ook als je eigen team die week niet hoeft te spelen) en WhatsApp zo snel mogelijk af als je niet kan. Je wordt dus niet gebeld met de vraag of je bij een ander team opgesteld kan worden. Hou dus zelf de site goed in de gaten. Tot woensdagavond laat kan je (ongevraagd) worden opgesteld.

Wedstrijdsecretariaat A-B-C Jeugd: Michel Duffels 06-81499760

Afmelden wedstrijden VEO D, E en F
Het afmelden, bij voorkeur via WhatsApp, kan tot maximaal 3 dagen voor de wedstrijd (woensdag 18:00 uur) bij Majelleke voor D-E-F Jeugd op  06-11041965

De adresgegevens vind je in de KNKV app.

De exacte verzameltijden en vervoer gaan in overleg met je team.