Vacature binnen het bestuur: Voorzitter

Beste leden van VEO,

Graag wil ik jullie op de hoogte brengen van een belangrijke ontwikkeling binnen onze vereniging. Zoals tijdens de laatste Algemene Ledenvergadering in november is medegedeeld, heb ik besloten om het voorzitterschap op een lager pitje te zetten. Dit besluit is genomen vanwege mijn persoonlijke situatie en omdat ik mij momenteel binnen VEO volledig inzet voor het kangoeroeproject. Helaas is er binnen het huidige bestuur nog geen invulling gevonden voor deze rol.

Dit betekent dat op dit moment de dagelijkse leiding van de vereniging wordt verdeeld onder de overige bestuursleden, terwijl ik nog steeds het actieve gezicht van VEO ben naar de gemeente, de bond, andere korfbalverenigingen en andere belangrijke relaties.

Voor het komende seizoen zijn we echter dringend op zoek naar iemand die het voorzitterschap op zich wil nemen. Hoewel we al een aantal personen persoonlijk hebben benaderd, heeft dit nog niet geleid tot een invulling van de positie. Daarom staat deze positie op dit moment nog vacant.

Als vereniging zijn we afhankelijk van betrokken en gemotiveerde leden die bereid zijn om zich in te zetten voor het bestuur. Het voorzitterschap is een cruciale rol binnen onze vereniging en we zijn dan ook op zoek naar iemand die deze rol met enthousiasme en toewijding wil vervullen.

Ben jij geïnteresseerd in deze uitdagende rol of ken je iemand die geschikt zou zijn voor het voorzitterschap van VEO? Neem dan alsjeblieft contact met ons op. Samen kunnen we ervoor zorgen dat onze vereniging blijft bloeien en groeien.

Bedankt voor jullie begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,

Aart Berkhout