Gezellig druk bij de kangoeroes

Sinds een paar weken is het gezellig druk bij de trainingen van onze kangoeroes op zaterdagochtend. Afgelopen zaterdag kwamen er 40 kinderen trainen in Essesteijn. De trainingen beginnen en eindigen met een gezellig dansje en tussendoor doen de kinderen allemaal leuke oefeningen en spellen. Dankzij extra hulp van VEO-leden en van ouders zijn er elke week weer genoeg trainers om de training te geven.

Giga Kangoeroedag en clinics
In januari organiseerde VEO een Giga Kangoeroedag waar 700 kinderen aan deelnamen. Daarnaast vonden er inmiddels al op vier basisscholen clinics plaats waar ruim 400 kinderen aan meededen. De komende weken vinden er nog clinics plaats op de volgende vijf basisscholen: de Tandem, MMiXX, de Zonnewijzer, Professor Casimirschool en de Maria Bernadette.

Stickerkaart en medaille
Na afloop van de Giga Kangoeroedag en de clinics krijgen de kinderen een stickerkaart waarmee ze nog twee keer gratis kunnen meetrainen en uiteindelijk een medaille verdienen.
De afgelopen weken hebben veel kinderen hier gebruik van gemaakt.

Nieuwe kangoeroes
Gelukkig vonden tot nu toe 16 kinderen de trainingen zo leuk dat ze lid zijn geworden van VEO. Met deze nieuwe aanmeldingen hebben wij nu 27 kangoeroes op VEO en nieuwe leden zijn uiteraard nog steeds van harte welkom!

Posters in de gemeente
Vanaf maandag 12 februari staat er op 20 palen in de gemeente reclame voor onze kangoeroes. Zie jij één van deze posters? Maak dan een foto en deel hem op social media en tag VEO. Wij verloten iets lekkers onder iedereen die dit doet. Hopelijk zien wij alle posters voorbij komen!

Deze poster is te vinden op de Veursestraatweg in Leidschendam.