VEO toernooi 2024

Op donderdag 9 mei zal weer het VEO Hemelvaartstoernooi plaatsvinden. Wij kijken er weer naar uit om u allemaal te mogen ontvangen. Op deze pagina vindt u nuttige informatie.

Programma

Het wedstrijdprogramma zal vanaf dit jaar digitaal beschikbaar zijn via de toernooi app. Wij streven er naar om enkele dagen voor het toernooi het definitieve programma te publiceren. Houdt u er rekening mee dat uw team mogelijk niet de eerste ronde speelt, maar wel staat opgesteld om een wedstrijd te fluiten. Daarom vragen wij iedereen om voor de eerste ronde aanwezig te zijn. Op verschillende plaatsen zullen QR codes hangen waarmee u de app kunt downloaden en realtime de indelingen, het programma en de standen kunt raadplegen.

Na afloop van het toernooi zal er een ‘do-it-yourself’ BBQ worden georganiseerd. Opgeven en meer informatie vind u hier: Inschrijven bbq

Parkeren

Houdt u er rekening mee dat wij veel bezoekers verwachten. Daarom vragen wij u om te parkeren op de grote parkeerplaatsen bij VV Wilhelmus (Groene zoom 2, Den Haag) en Westvliet racketcentrum (Westvlietweg 55, Den Haag). Er is hier helaas geen mogelijkheid om elektrische auto’s op te laden.

Bij de hoofdingang van het VEO terrein wordt doormiddel van hekken en linten aangegeven waar ruimte is voor het plaatsen van fietsen.

• Is er EHBO aanwezig?

Zeker weten, net als ieder jaar zal ook dit jaar weer een EHBO post bemant worden door personeel en vrijwilligers van het rodekruis.

• Hoe laat begint het toernooi?

Dat weten we pas zeker op het moment dat het programma rond is. Doorgaans begint de eerste ronde om 9.30, houdt u er rekening mee dat u gevraagd wordt een half uur van te voren aanwezig te zijn.

• Zijn er kleedkamers aanwezig?

Het kleedkamergebouw met 4 dames en 4 heren kleedkamers is open.

• Ben ik niet te hoog in gedeeld?

Doorgaans zijn de deelnemende teams niet, of slechts deels, overeenkomstig met de reguliere competitie. Bij het indelen van de toernooipoules kijken wij daarom ook naar de prestaties op ons toernooi in het verleden. Op deze manier doen wij ons best om voor iedereen een leuke poule indelingen te maken.

• Ik wil graag fluiten bij wie kan ik terecht?

Super fijn! Zonder scheidsrechter geen wedstrijd en zonder wedstrijden geen toernooi! Wij zijn u alvast dankbaar. U kunt uw inschrijving doorgeven via toernooi@veokorfbal.nl

• Hoe kan ik (een) team(s) inschrijven?

Indien u van ons nog geen inschrijfformulier heeft ontvangen, neemt u dan gerust contact op via toernooi@veokorfbal.nl.

• Wat zijn de inschrijvingskosten en wat is inbegrepen?

Deelname is kostenloos

• Wat is de deadline voor inschrijvingen?

15 april 2024

• Waar vindt het korfbaltoernooi plaats en is er parkeergelegenheid beschikbaar?

Het toernooi vindt plaats op het VEO terrein, gelegen op het sportcomplex Westvliet. We vragen u te parkeren op het terrein van voetbal vereniging Wilhelmus. Het adres is Groene zoom 2, Den Haag.

• Zijn er eetgelegenheden op de locatie?

Zeker! De kantine is open en speciaal voor het toernooi worden extra bestelpunten ingericht. Zo is er een snacktent, ijsjespunt, snoepjes en zal er een saté van de BBQ zijn.

• Wordt het toernooi afgelast bij slecht weer en zo ja, hoe wordt dit gecommuniceerd?

Helaas komt het soms voor dat de toernooicommissie zich vanwege het slechte weer genoodzaakt voelt om het toernooi af te lassen. Indien dit besluit wordt genomen zal dit worden gecommuniceerd via de website, toernooi app en de omroep installatie.

• Hoe kan ik op de hoogte blijven van eventuele wijzigingen of updates met betrekking tot het toernooi?

Houdt u hiervoor de toernooi app in de gaten.

• Hoe kan ik contact opnemen met de organisatoren voor verdere vragen of assistentie?

Voor vragen neemt u alstublieft contact op met de toernooicommissie via toernooi@veokorfbal.nl.

• Worden er prijzen uitgereikt aan de winnende teams en zo ja, wat zijn deze?

Voor iedere poule zal er een prijsuitreiking zijn. Het tijdstip van de prijsuitreiking wordt bekend gemaakt met de publicatie van het programma.

Contact

Heeft u vragen of suggesties, neemt u dan contact op met de toernooi commissie via toernooi@veokorfbal.nl.