Kampverslag: Zondag!

Na een kort nachtje sliepen de kids als roosjes en dus kon de leiding er niet aan ontkomen om ze wakker te maken met pannen en deksels. Hierna sprongen de kids enthousiast hun bed uit om verder te gaan met het avontuur. Voordat dat kon, moesten we eerst alle slaapspullen al weer inpakken, en dus sleepten de kids met al hun kracht hun spullen van de tenten naar het clubhuis.

Daarna was het tijd om de code van het slot kraken zodat we de kroon uit de kooi konden halen! Na goed samenwerken tijdens Mastermind ontdekten we de code. De getallen hebben de kids gekregen door memory, een quiz en estafette te doen. Ze hebben zelfs een eigen lied geschreven om een getal te verdienen! Doordat VEO een zonnebrand dispenser gesponsord heeft gekregen konden de kids de hele dag in de zon rennen en spelen, dank aan Wouter Verbeek (Stichting RLT-Nederland)!

Daarna werd er heerlijk en welverdiend gesmikkeld van de broodjes knakworst en tomaten- en kippensoep. En toen hebben we een spandoek gemaakt als herinnering aan het kamp: ‘HUP VEO!’, de letters ingekleurd met blauwe en oranje handafdrukken van de kids. En dan hetgeen waar we alles voor deden: de kroon overhandigen! De aliëns kwamen voor de laatste keer op de velden van VEO, bewonderden ons spandoek en namen de kroon dankbaar in ontvangst.

Na een groepsfoto was het helaas tijd om weer naar huis te gaan. Een weekend vol sport, spel en spanning! En nu lekker thuis bijslapen iedereen! Wij vonden het supergezellig, tot volgend jaar! Groetjes van ons (en van de aliëns)  – JC

PS: De foto’s volgen nog in een We-Transfer link + er zijn een aantal gevonden voorwerpen, zie foto’s!