Mascotte zoekt naam

Afgelopen zaterdag kwam het nieuwste VEO lid, een levensgrote Blue Tiger, in actie tijdens de wedstrijd van VEO 1 in Essesteijn. Gehuld in het mooie, nieuwe VEO-shirt gaf de tijger alle spelers van VEO en de kinderen van het team van de week een high five. Daarna overhandigde hij de wedstrijdbal aan de scheidsrechter en kon de wedstrijd beginnen.
Wij zijn hartstikke blij met deze extra support tijdens de thuiswedstrijden van VEO 1!

Weet jij een leuke naam?
Onze grote mascotte moet natuurlijk ook een naam krijgen. Weet jij een stoere, passende naam?
Vul dan voor maandag 27 november dit formulier in. Bij de volgende thuiswedstrijd van VEO 1 op zaterdag 2 december maken we de naam bekend. Hopelijk zien we jou dan ook op de VEO-tribune!

De mascotte wil tijdens alle thuiswedstrijden van VEO 1 het team naar de overwinning brullen. Lijkt jou ook leuk om dit ook een keer vanuit het pak te doen? Laat dit dan weten aan Nadira (A2).

Alle spelers en de kinderen van het team van de week kregen een high five.
De mascotte met het team van de week.