GROTE CLUBACTIE 2023 EEN GROOT SUCCES!

Na het einde van de verkoopperiode op 13 november 2023 is de opbrengst uit de Grote Clubactie 2023 voor VEO bekend:

Er zijn maar liefst 1.405 (!) loten verkocht met een recordopbrengst van €3.374! In dit bedrag ook een Superlot (50 loten) waarmee een aantal senioren de vereniging heeft ondersteund.

Grote hulde aan de lotenverkopers uit onze jeugdteams, want ook de per team en per lid verkochte loten zijn niet eerder zo hoog geweest. Bijna 73% van de verkopen heeft digitaal via de persoonlijke pagina plaatsgevonden, de overige 27% via het bekende lotenboekje.

Maar wie gaat er met de eeuwige roem aan de haal?

De top 5 van verkopende teams is als volgt:

1 D2 221 verkochte loten

2 D1 201 verkochte loten

3 F1 155 verkochte loten

4 E3 155 verkochte loten

5 E1 128 verkochte loten

De top 5 van jeugdverkopers is als volgt:

1 Jordan H. (D1) 103 verkochte loten

2 Femke V. (D2) 92 verkochte loten

3 Sophie N. (F1) 65 verkochte loten

4 Louisa B. (E1) 57 verkochte loten

5 Kris K. (D1) 47 verkochte loten

Hoe verder?

De Trekking van de Grote Clubactie is op 28 november 2023.

Medio december ontvangen wij als vereniging de cheque met de clubopbrengst en de Grote Clubactie Medailles voor de leden die 25 of meer leden hebben verkocht.

Na ontvangst van de medailles zullen wij deze aan de lotenverkopers gaan uitreiken en ook nog even feestelijk stilstaan bij de top 3 van teams (oftewel top 4 vanwege het gelijk aantal loten in dat zowel de F1 als de E3 hebben verkocht) en top 3 van leden uit bovenstaande ranglijst.

Tot slot een woord van grote dank aan alle leden en hun ouders, familie, vrienden en kennissen die zo hard aan de slag zijn gegaan om deze recordopbrengst voor VEO te realiseren.

Mieke Kooijman, coördinator Grote Clubactie 2023 en Oscar Mechielsen, penningmeester