Medegebruiker kleedkamergebouw Groene Zoom

Het zal jullie vast zijn opgevallen: de rugbyvelden van de Voorburgse Rugbyclub (VRC) op het sportpark Westvliet zijn opgeleverd en worden inmiddels ook bespeeld. Wij heten onze nieuwe buren op het sportpark van harte welkom! De gemeente Leidschendam-Voorburg en VRC hebben via Stichting over de Vliet aan VEO, Catch en EHC gevraagd of zij vanwege het vooralsnog ontbreken van een kleedkameraccommodatie naast het veld van VRC tijdelijk voor een aantal jeugdteams tegen vergoeding medegebruik kunnen maken van het kleedkamergebouw aan de Groene Zoom. Hiertoe is door de verenigingen positief besloten. In het kleedkamergebouw kan je – voorlopig van 1 oktober jl. t/m 30 juni 2024- dus ook spelers van VRC tegenkomen. In beginsel worden de kleedkamers van Catch in combinatie met de gastenkleedkamers en scheidsrechterkleedkamers ingezet. Bij samenloop van wedstrijden van de verenigingen kunnen de andere kleedkamers van EHC en VEO indien nodig ook worden gebruikt. We gaan er daarbij vanuit dat we de het kleedkamergebouw in goede harmonie tussen de leden van de vier verenigingen samen kunnen gebruiken. Voor de clubhuisfaciliteiten zal VRC direct naast het eigen veld gebruik kunnen maken van de terras en horecafaciliteiten van Monkeytown. VRC is in overleg met de betrokken instanties om een eigen clubhuis met omkleedfaciliteiten te realiseren.