Selectiestaf stopt, zoektocht nieuwe trainers gestart

Afgelopen periode is er gesproken met de trainers van de selectie over een eventuele verlenging van het trainerschap. In eerste instantie leek het of er met het grootste deel van de huidige staf verlengd kon worden. Helaas bleek kort geleden dat dit, mede door persoonlijke afwegingen, niet mogelijk was. Afgelopen week is dit aan de teams bekend gemaakt.

Om die reden is het Technisch Kader (TO en TC senioren) per direct de zoektocht gestart naar vervanging voor de trainers van het 1e en 2e team voor het seizoen 2022-2023. Bij deze zoektocht kunnen wij alle hulp gebruiken en willen we iedereen verzoeken die een enthousiaste, beschikbare trainer/coach kent binnen de korfbalkennissenkring dit door te geven aan Elize/Krista/Quirine. Dit kan persoonlijk, via een appje of door een mailtje naar technischezakenbestuur@veokorfbal.nl.

We willen de trainers, Arnoud, Remco, Ivo en Wouter uiteraard alvast hartelijk bedanken voor de inzet die zij de afgelopen 2 jaar hebben getoond voor de selectie en voor VEO. Deze 2 jaar stond veelal in het teken van de coronamaatregelen waardoor competitie, opbouw en trainingen veelal stil zijn gelegd maar waar allevier zich steeds flexibel en enthousiast getoond hebben in het trainerschap. Wij wensen hen veel succes en plezier bij hun eventuele vervolgstappen en uiteraard zien wij hen natuurlijk het laatste deel van de zaal- en veldcompetitie nog coachend bij de wedstrijden en op de training van de selectie.