Ga je komend jaar wedstrijden spelen? Dan moet je een recente foto van jezelf in de KNKV app hebben staan. Als je al wat langer lid bent staat er waarschijnlijk al een foto van jou in de app die je misschien wilt updaten, als je nog niet eerder wedstrijden hebt gespeeld zul je een nieuwe foto moeten uploaden.
Hieronder staat nog een opmerking van het KNKV bij het aanpassen van de foto’s:
Niet een vakantie foto maar het liefst een pasfoto, bijv. een selfie van voren. De arbitrage controleert namelijk via de app of de spelers, coaches en staf die op het digitale wedstrijdformulier vermeld worden ook daadwerkelijk in het veld staan of bij de wedstrijd aanwezig zijn. Dit kan niet met een foto die al enkele jaren oud is, vooral niet bij de jeugdteams! Ook al is je profiel afgeschermd in de app, dan kan de scheidsrechter de foto controleren (vanaf vlak voor de wedstrijd tot vlak na de wedstrijd).
Je kunt de foto als volgt wijzigen in de KNKV app:
- Ga naar het menu linksboven in de app en klik vervolgens onder het kopje ‘ALGEMEEN’ op ‘instellingen’;
- Voor leden van 16 jaar en ouder: klik op ‘mijn persoonsgegevens’. Hier kun je je foto (en eventuele andere persoonsgegevens) wijzigen.
- Voor ouders van leden tot 16 jaar: klik op ‘mijn kinderen’. Hier worden de kinderen die lid zijn weergegeven. U kunt hier de foto (en eventuele andere persoonsgegevens) wijzigen.
- Voor leden tot 16 jaar kunnen alleen de ouders de foto wijzigen. Ouders kunnen zelf een account maken. Het is belangrijk dat hierbij het email-adres wordt gebruikt wat ook bij de ledenadministratie/KNKV bekend is. Mocht je niet meer weten welk adres je hebt laten registreren, vraag dit dan na bij de ledenadministratie via de vereniging (ledenadministratie@veokorfbal.nl).