Dat was gaaf, bedankt allemaal! En gelukkig hebben we de foto’s nog!

Het feestjaar is begonnen met een stralend kick-off weekend. Dank allemaal voor de gezelligheid. We willen graag je mening én je foto’s ! Want wat is het gaaf als we van iedereen de foto’s kunnen verzamelen, zodat we alle mooie momenten kunnen samenvoegen. En wat vond je er eigenlijk van ? We horen graag je mening !

Wil je ons helpen om de volgende evenementen nog leuker te maken ? Vul dan deze vragen svp in. Het is volledig anoniem.

Heb je ook zulke leuke foto’s of wellicht video’s gemaakt ? Onze huisfotograaf kan niet overal tegelijk zijn, dus willen we jouw foto ook graag toevoegen. Stuur even een WeTransfer naar jubileum@veokorfbal.nl, alvast bedankt!

Dank aan iedereen die van dit stralende weekend een succes gemaakt heeft. Bedankt voor de geweldige opkomst en iedereen die eerder terug is gekomen van vakantie om er bij te zijn. Dank aan het 100 jaar team, aan de communicatie, de opmaak & tekstschrijvers, de techniek & webbeheerders, de merchandise & aankleding, voor het regelen van optredens en springkussens, aan Clubhuis-, Feest- en Jeugdcommissie voor alle gezamenlijke inspanningen, aan onze Sponsoren voor hun inbreng, aan de schoonmaakploeg die een paar volle dagen besteed heeft aan het clubgebouw, aan de BBQ goeroes en de vele anderen die betrokken zijn geweest. Maar vooral en met name, Sannah & Jada voor hun voortreffelijke organisatie. Bedankt !