Update vanuit de TC senioren

Een nieuw jaar.. dus tijd voor een update van de TC senioren!

Terugblik eerste helft veldseizoen

De TC is erg blij met het verloop van het veldseizoen. Op sportief gebied kunnen we zeker met trots terugkijken: VEO 1 aan kop, VEO 3 en VEO 6 die een 2e plek hebben weten te bemachtigen en ook VEO 5 staat mooi in het linker rijtje. Het tweede team en het vierde team hebben het iets zwaarder gehad en kunnen nog wel wat extra support gebruiken om vanaf de 7e plek nog wat plekken omhoog te schuiven. Ook zijn we heel erg blij met sfeer die is ontstaan door meer samen te trainen en de senioren 3-6 te rouleren. Zo is er veel interactie tussen de teams en blijft er altijd een grote groep leden een drankje drinken. Voor ons een belangrijk argument om dit in het zaalseizoen door te zetten, ondanks dat dit iets meer flexibiliteit van de spelers en coaches vereist. Ook waren we erg tevreden over het gezamenlijke middag-/avondprogramma aan het begin van het veldseizoen. Dit gaan we dan ook zeker in de tweede helft van het veldseizoen opnieuw organiseren.

Terugblik eerste helft zaalseizoen

Inmiddels hebben we ook al een half zaalseizoen achter de rug. Een zaalseizoen met een flink aantal spannende wedstrijden, en gelukkig ook met erg veel ”groen” op de VEO site. Zo staan er maarliefst vier senioren teams helemaal bovenaan: Naast ons vlaggenschip gaan ook VEO 3, 5 en VEO 6 aan kop. Het vierde staat netjes op een gedeeld tweede plek en ook VEO 2 heeft flink wat punten behaald en is daarmee goed voor een vierde plek. Naast alle sportieve prestaties zijn we ook erg blij dat er zo veel spelers bereid zijn bij elkaar in te vallen en naar elkaars wedstrijden te komen kijken. Hou dat vooral vol gedurende de twee helft! En dan nog iets.. Het gerucht ging al een tijdje, maar we kunnen het inmiddels wel bevestigen: we gaan het zaalseizoen zeker nog in stijl afsluiten met een echte VEO traditie: op naar het TIKI TIKI Tikibad!

VEO 3 en 4 versterkt met nieuwe leden

De TC is blij dat we Simon Dik aan VEO 4 hebben kunnen toevoegen en Dennis Ouwerkerk bij het derde is aangesloten. Zij hebben inmiddels al een aantal wedstrijden gespeeld en al flink wat (doel)punten voor VEO binnen gesleept. Natuurlijk staan we altijd open voor nieuwe leden, dus mochten jullie nog iemand kennen die (misschien) wel bij VEO zou willen spelen.. geef ons dan vooral een tip! En bedankt ook al voor de tips die we tot nu toe hebben gekregen.

Samenstelling TC Senioren gewijzigd

Inmiddels kunnen we bekend maken dat Lisette Altena (VEO 5) per direct de TC Senioren komt versterken. Hierbij dus onze kersverse samenstelling en (nieuwe) rolverdeling voor de rest van het seizoen:

• Wouter: Voorzitter & contactpersoon selectie
  • Rianne: Chef oefenwedstrijden