Let’s play DARTS!! EDIT: Wie heeft er nog Dartborden/ringen/matten?

Edit: Wie o wie heeft er nog dartborden, ringen en/of matten thuis en kan die vrijdag meenemen? We hebben op dit moment nog niet genoeg materiaal om alle poules tegelijk te kunnen laten spelen. Laat even weten aan Arnold (email: a.jongenburger@casema.nl) wat je mee kan nemen (vergeet hier niet voor de zekerheid je naam op te schrijven/plakken)

Vrijdag 10 november as. is het weer zover. Momenteel hebben zich 39 koppels opgegeven. Hieronder ziet u alle kampioenskandidaten op een rij.

Mist u nog namen? Spoor de kandidaten aan om zich alsnog in te schrijven De inschrijving is open tot donderdag avond 20.00 uur.

We starten vrijdag de definitieve poule indeling en bijbehorende betaling om 19.30 uur. Om 20.00 uur gaat het toernooi van start met de huldiging van de kampioenen van voorgaande edities.

Voor die tijd is er ruimschoots de gelegenheid om een hapje te eten (BBQ gaat aan) en alvast wat in te drinken.  Het clubhuis is vanaf 18.00 uur open.

We verwachten weer een vol clubhuis. Publiek is van harte welkom om hun helden toe te komen zingen. (Barney Verschoor Army)

Tot vrijdag,

Barney Verschoor en Arnold van Gerwen.

Ruud v E en Arnold J
Gijs&Karin
Diederik&Flip
Rob v.Z&Marco