Buitenwatertap

Het Veoclubhuis is vanaf vandaag nog completer. Twee oudere jongeren, met waterbouwkundig inzicht, hebben de afgelopen weken een buitenwatertap geïnstalleerd. Deze bevindt zich net om de hoek van het materiaalhok.

Dit op verzoek van de clubhuiscommissie, zodat iedereen de haar of zijn flesje met water wil vullen niks meer in de keuken of achter de bar te zoeken heeft! Dat geldt ook voor teambegeleiders en ander verzorgend personeel. De buitenwatertap is je antwoord.

Het klinkt misschien een beetje onaardig, maar de bar, de keuken en het fusthok is exclusief terrein van die gene die ook daadwerkelijk bardienst doen. Heb je een pleister nodig, wil je een glas, of wil een pen, papiertje of fluit, vraag het dan gewoon en loop niet zelf achter de bar.