Werkzaamheden op en rond het Hemelvaartstoernooi

Beste VEO leden,

Donderdag 25 mei is het weer Hemelvaart en daarom natuurlijk weer Hemelvaartstoernooi! Zoals ieder jaar willen we graag alle VEO senioren en junioren vragen om hulp voor, tijdens en na het toernooi. En alle jeugdteams voor het opruimen na het toernooi. Zoals gebruikelijk is er ook nu weer een schema gemaakt waarin staat aangegeven wat er van elk team verwacht wordt bij het VEO toernooi op Hemelvaartsdag.

Op woensdag 24 mei 2017 vanaf 20:00 uur (we kunnen pas wat later de velden bij Catch uitleggen maar we beginnen graag op tijd ivm de finale van Ajax)

VEO 1 en 2: Velden uitleggen en de korven voorzien van de juiste veldnummers.

VEO 3, 4 en 5: Het clubhuis en de kleedkamers in orde maken.

VEO A1 t/m A3: Tenten opzetten op diverse locaties en overige hand en span diensten

Op donderdag 25 mei 2017 vanaf 08:30 uur tot 10:00 uur

VEO A1 en A2 heren: Door middel van dranghekken het parkeren bij Wilhelmus regelen. Totdat het parkeerterrein vol is, dan door laten rijden om bij VEO en daarna achter bij parkeerterrein bij de tuinhuisjes te laten parkeren.

Op donderdag 25 mei 2017 TIJDENS het toernooi

VEO 1 en 2: Regelmatig de afvalbakken legen en waar nodig voorzien van nieuwe vuilniszakken.

VEO 3, 4 en 5: Zorgen voor regelmatige inspectie van de kleedkamers en bijhouden van de toiletgroepen (reinigen waar nodig en toiletrollen aanvullen).

VEO A1 t/m A3: Tenten bevoorraden en bijvullen waar nodig.

Op donderdag 25 mei 2017 NA het toernooi

VEO 1 en 2: Velden inclusief de bijbehorende palen in halen en opruimten. Let op: velden van Catch eerst, die moeten voor 18:00 uur helemaal leeg en opgeruimd zijn.

VEO 3, 4 en 5: Het clubhuis, de kleedkamers en de toiletten in de kleedkamers opruimen en schoonmaken (kleedkamers en toiletten niet alleen vegen maar ook dweilen).

VEO A1 t/m A3: Tenten weer inhalen en opruimen en overige hand en span diensten.

Alle jeugd teams: Het gehele terrein opruimen en afvalvrij maken.