Eten na VEO 1

Aanstaande zaterdag is het alweer de laatste thuiswedstrijd van ons Sterrenteam. De laatste mogelijkheid om van hun flitsende spel te genieten. De laatse mogelijkheid om ze aan te moedigen. Maar ook de laatste mogelijkheid om na afloop gezellig met onze helden, onder het genot van een drankje en een maaltijd, de wedstrijd te evalueren.

Korfbaltechnisch hebben we natuurlijk veel analisten op VEO rondlopen, die ongezouten hun mening debiteren. Over wat er gegeten gaat worden is het zaterdag heel simpel. We hebben nog kippenpoten en hamburgers. Heb je liever een braadworst of een vegaburger, geef dat dan even aan. Uiteraard zorgen we voor de aankleding (sla , friet en appelmoes).

Kosten: €5,– per maaltijd

Bon:      Vanaf zaterdag ochtend te halen aan de bar

Geef dan aan wat je wil. Hoe later je komt, hoe minder je kan kiezen, want op is op.

Tot zaterdag!