Oud VEO 1-speler en trouw supporter Sjaak Kenbeek overleden

Beste VEO-leden,

Maandagochtend kwam het trieste bericht dat Sjaak Kenbeek is overleden. In zijn jeugd heeft hij lange tijd fanatiek in VEO 1 gespeeld. Sjaak en later met Marian waren trouwe VEO-supporters. Velen zullen Sjaak wel herinneren. Hij zat de laatste jaren op de kop van het VEO-veld en in de sporthal kantine achter het glas naar VEO 1 te kijken. Hij sloeg bijna geen wedstrijd over. In overleg met Marian treffen jullie hieronder de rouwkaart.

Het bestuur en voorzitter Cock Fuchs wensen Marian en de familie heel veel sterkte en zullen met veel respect aan hem terugdenken.

Voorafgaand aan de wedstrijd VEO 1 – IJsselvogols van aanstaande zaterdag 20 mei 15.30 uur zal een minuut stilte in acht worden genomen ter nagedachtenis aan Sjaak Kenbeek.