Mooi clubhuis

We genieten al weer twee jaar van ons mooie nieuwe clubhuis, maar het is goed om te zien dat er leden zijn die zich inzetten om het clubhuis mooi te houden of nog mooier te maken.

Vorige week hebben Dieuwie Breedveld en Corrie Korving de ramen van de pui gewassen.

Op de foto zien jullie hoe mooi het weer glimt allemaal.

En Chris Verschoor timmerde recent drie mooie statafels in elkaar voor op het terras. Zoals jullie op de foto kunnen zien is het goed toeven met een drankje bij zo’n tafel.

Dieuwie, Corrie en Chris: dank voor jullie inzet!

Wil je ook iets doen voor VEO? We kunnen altijd helpende handen gebruiken. Er zijn grote en kleine klussen. Alle vaardigheden zijn welkom: praktisch, organisatorisch, administratief etc. Laat het weten met een mailtje aan het secretariaat of vraag één van de bestuursleden.

Het bestuur