Robert Schoof volgend seizoen trainer/ coach VEO 2

Het Technisch Overleg en het Bestuur van VEO zijn blij de vereniging te kunnen informeren over de aanstelling van een trainer/ coach voor VEO 2 voor het seizoen 2017-2018.

Met Robert Schoof halen we een ervaren trainer binnen, die in het trainen/ coachen van reserves zijn sporen heeft verdiend bij onder meer Phoenix 2 en KZ Leiden 2. Hij ziet hierin een bijzondere uitdaging. Zelf heeft Robert bij zijn eigen vereniging Velocitas in het eerste gespeeld en meerdere teams getraind.

Met zijn komst is de trainersstaf voor de hoogste twee seniorenteams het komend seizoen rond. René Arnoldus (trainer/ coach VEO 1) heeft in het verleden al eens met Robert gewerkt, zij zien beiden uit naar een hervatting van deze samenwerking.

VEO 2 heeft het dit seizoen moeilijk en we willen met deze vroege aanstelling het team al een goed uitzicht en zekerheid bieden voor het komende seizoen. Daarnaast moge duidelijk zijn dat VEO ambities koestert…