Dinsdagavond gratis naar Fortuna/Delta Logistiek en AKC Blauw Wit in de Korfbal League

Van het bestuur van Fortuna uit Delft kreeg het VEO-bestuur onderstaande uitnodiging om te delen met de leden:

Beste bestuur en korfballers,

Dinsdag a.s. staat er in Delft een midweekse Korfbal League wedstrijd op het programma: Dit betreft het duel tussen Fortuna/Delta Logistiek en AKC Blauw Wit. Inmiddels is de tweede helft van de Korfbal League aangebroken waarbij de spanning richting het einde van de competitie per speelronde toeneemt. Ook voor Fortuna/Delta Logistiek is het dinsdag weer een belangrijke wedstrijd en moeten tegen het Amsterdamse Blauw Wit de schouders er flink onder worden gezet om de punten in eigen huis te houden.

We zullen dinsdag in de sporthal weer flink uitpakken om er voor te zorgen dat er voor en tijdens de wedstrijd veel te genieten valt.

Graag nodigen we de besturen en de leden van jullie korfbalvereniging van harte uit om deze wedstrijd dinsdag gratis te bezoeken. Aanmelding hiervoor is niet nodig. Deze uitnodiging kan uiteraard kenbaar worden gemaakt in jullie vereniging.

Let op: aanvangstijd 19:00 uur.

We hopen op een flinke opkomst en zien jullie graag dinsdag a.s. om gezamenlijk van een mooie Korfbal League wedstrijd te genieten.

Met vriendelijke groet,

Bestuur Fortuna/Delta Logistiek