Oproep van de selectie voor zaterdag!

VEO 2 De punten zijn broodnodig wil men uit de degradatie zone blijven. Het team kan vasthouden aan het sterke spel de laatste 2 wedstrijden. Hier werden 4 punten behaald. Het gat tussen plek 7 en de middenmoot is klein, winst zal iets meer lucht geven om de strijd onderin. Een belangrijke pot voor 2.

VEO 1 De ploeg van Rene Arnoldus zit in een lekkere fase van de competitie. De laatste 4 wedstrijden werden gewonnen. Het vertrouwen is enorm, de goals vallen makkelijk en verdedigend staat het ook ijzersterk. Zaterdag wacht koploper DOS uit Westbroek. Het wordt een strijd tussen de meeste scorende ploegen van poule 1F. Uit werd er geflatteerd verloren, pas de laatste 10 min werd er een onnodig verschil gemaakt. De bezoekers zullen gebrand zijn om in Voorburg de klus te klaren. Winst is het enige resultaat wat telt, wil er nog en gooi worden gedaan om de koppositie.

De steun van de Blue Tigers en iedereen met een VEO hart hebben wij wederom hard nodig. Wij hopen op een kolkend Essesteijn. Wij zijn er klaar voor! Jullie ook?

– VEO 2 – DOS 2 17:30 uur
– VEO 1 – DOS 1 18:50 uur