Update van de TC senioren

Tijd voor een update van de TC senioren. Heb je vragen en/of opmerkingen voor ons? Dan horen wij dat graag!

Hoe staat het er voor bij de senioren

Voor degene die regelmatig naar ons vlaggenschip komen kijken is dit geen nieuws: VEO 1 is momenteel goed voor een tweede plek, 4 punten onder koploper DOS. VEO 2 maakt het dit jaar onnodig spannend op de zevende plek, hier moeten dus snel nog wat belangrijke punten gehaald worden.

VEO 3 (1e klasse) staat op een mooie derde plek en gaan daarmee nog een aantal leuke wedstrijden tegemoet. Hetzelfde geldt voor VEO 4 (4e klasse), die op een gedeelde vierde plek staan.

Helaas staan VEO 6 (7e klasse) en VEO 5 (5e klasse) op de zevende plek in de poule. Ook hier mogen nog wat puntjes bij komen voor de juiste teamspirit. Dus mocht je nog een keer aan willen komen moedigen…

Nieuwe gezichten bij de senioren

Carlijne en Tobias zijn natuurlijk geen nieuwe gezichten, maar we zijn wel erg blij dat ze weer hun korfbalschoenen hebben aangetrokken om VEO 3 en VEO 6 te versterken. Welkom terug bij VEO. En sinds twee weken zijn ook Steffie Buijs (24) en Alex de Jong (26) lid geworden bij VEO. Deze toppers –die hiervoor speelden bij korfbalvereniging Futura – zijn toegevoegd aan VEO 4.

Wat ga jij doen volgend jaar?

De voorbereidingen voor het seizoen 2017/2018 zijn gestart. Het liefst horen wij natuurlijk van alle spelers dat ze het heel erg naar hun zin hebben en er volgend jaar weer helemaal voor gaan. Maar ook als je twijfelt of het niet zo naar je zin hebt, dan horen we dat het liefst zo snel mogelijk. Dan kunnen wij zo snel mogelijk bepalen hoe de teams er volgend jaar uit komen te zien. Bespreek dus met je contactpersoon van de TC senioren wat je ambities en intenties zijn voor het komende seizoen:

Contactpersoon VEO 1 – 2           Rianne Breeschoten

Contactpersoon VEO 3 – 4           David Nanusevski

Contactpersoon VEO 5 – 6          Ricardo Muyres

Ga met ons in gesprek

Tijdens de brainstormavond m.b.t. het technisch beleid op 19 januari hebben wij de mogelijkheid gekregen om input te vragen van de leden & ouders op onze ‘dilemma’s’. Mocht je deze avond gemist hebben, maar wel nog wat kwijt willen, spreek ons gerust even aan.

De TC senioren,

Wouter Jansen, Margit Heine, Rianne Breeschoten, David Nanusevski en Ricardo Muyres

tcsveo@gmail.com