Let’s play Darts!!!

Achter de schermen is hard gewerkt en het is de organisatie gelukt om het VEO clubhuis op 10 februari in te richten als dartpaleis met maar liefst 11 dartbanen. Er zijn extra lampen gekocht, er is extra geïnvesteerd in banen maar het is gelukt.  Dat betekent dat alle teams die zich hebben ingeschreven daadwerkelijk kunnen meedoen. Er is zelfs nog 1 plekje beschikbaar!!

We staan wel voor de uitdaging om 11 borden, rubberen randen voor om de borden en matten te verzamelen. Daarom deze oproep:

WIL IEDEREEN DIE EEN DARTBORD MET RUBBEREN RAND BESCHIKBAAR HEEFT EN MEE WIL NEMEN OP DE DARTVAOND DIT EVEN KENBAAR MAKEN VIA DE MAIL : A.JONGENBURGER@CASEMA.NL ??

De organisatie heeft besloten dat de oude wisseltrofee niet meer passend was voor de status van het toernooi en heeft daarom een geheel nieuwe Beker aangekocht (uiteraard wel met vermelding van alle voorgaande winnaars. Ondanks de extra investeringen is het de organisatie gelukt om het inschrijfgeld op € 5,- per persoon te houden. (betalen op de avond zelf)

Naast darten wordt er natuurlijk aandacht besteed aan de aankleding. De Vuurkorven en de BBQ gaan aan, en er worden Duitse braatworsten en Speciale bieren geserveerd. Kortom alle ingrediënten voor een gezellige avond. Ook als u niet komt darten bent u van harte welkom! Vindt u het leuk om op deze avond een bardienst te draaien dan horen we dat graag!!

Op 4 februari vindt de verbouwing van VEO kantine naar dartpaleis plaats en is er vanaf 16.00 uur gelegenheid om alvast te komen oefenen (het toernooi is om vrijdag 10 februari). Om 18.00 uur sluit het clubhuis en gaan we allen richting Essesteyn om VEO 1 (tegen DOS) aan te moedigen. (aanvang 18.50 uur)

Groet,

Arnold en Fred