Schutterstoernooi 2016 (tijdens de recordpoging)

Vanaf vrijdag 10 juni (10 uur) tot zaterdag 11 juni(19 uur) vindt op het veld de recordpoging “de langste korfbalwedstrijd” plaats.

Op zaterdag 11 juni is er net als vorig jaar een schutterstoernooi voor de hele vereniging inclusief de niet-korfballende ouders.

Dagindeling:
Ochtend : ontbijtbuffet voor alle bezoekers
10.30 uur: verzamelen
11.00 uur: start schutterstoernooi
14.00 uur: prijsuitreiking schutterstoernooi

Het schutterstoernooi wordt gespeeld in vaste tweetallen (koppels), welke zich van te voren aanmelden.

Er zal in 3 poules gestreden worden
-Senioren + junioren (inclusief de ouders)
– Aspiranten (B en C)
– Pupillen (D en E)

Er zullen dit jaar twee rondes gespeeld worden:

Na de eerste ronde van 3 of 4 wedstrijden, zullen de koppels nog één wedstrijd spelen om te bepalen op welke plaats je bent geëindigd.
Aan het einde van 2 rondes blijven (in elke categorie) uiteindelijk de twee sterkste koppels over.
Zij strijden om een wisselbeker.

In verband met de indeling moet wel van te voren ingeschreven worden.

Wil je ook meedoen, zoek een partner en geef je voor 8 juni a.s. op door te mailen naar eindfeest@veokorfbal.nl.

Zit je in de pupillen en weet je geen partner te vinden? Dan kan je je ook alleen opgeven.

Gedurende de dag zullen er ook andere dingen geregeld worden rondom de wedstrijd zelf, meer duidelijkheid volgt later, maar denk bijv. aan Bengaals vuur en een blaaskapel.

’s Avonds zal er weer een buffet zijn voor de bezoekers. Hierna verwachten we iedereen in grote getale bij het veld om de deelnemers te steunen met de allerlaatste loodjes.

Nadat we het record weer naar Nederland hebben gehaald moet dit uiteraard gevierd worden,
DJ Yorit (Bekend van o.a. de Skihut in Rotterdam en bij veel korfballers van het Pinkstertoernooi bij DES) zal de muziek verzorgen en we hopen het weekend met een mooi en vooral groot feest in de kantine af te sluiten.

Groeten,

Mandy Mulder