VEO in het Guinness Book of Records

Beste VEO-leden/ouders & vrienden,

Een enkeling van jullie heeft het misschien al opgepikt. Het plan bestaat om op de einddag van dit seizoen op 11 juni een officiële recordpoging te doen! Dit houdt in dat we de langste korfbalwedstrijd ooit gaan neerzetten. Het huidige record in het Guinness Book of Records staat op 30 uur en 2 minuten.

VEO in het Guinness Book of Records dat is toch gaaf! Denk eens aan de positieve aandacht die we hiermee kunnen generen voor onze club. Wellicht brengt het ons nieuwe jeugd talenten? Maar…

Een recordpoging doe je niet zomaar. Van het Guinness Book Of Records hebben wij regels en vereisten ontvangen waaraan de wedstrijd en randzaken moeten voldoen. Naast de wedstrijd blijft de slotdag natuurlijk een dag voor jong en oud en daarom willen we activiteiten organiseren, voor ieder wat wils. Dit kunnen wij niet alleen!

Graag nodigen wij iedereen uit die ons wil helpen VEO in het Guinness Book of Records te krijgen. Leden van alle leeftijden/ouders/vrienden van VEO zijn welkom op de info/brainstorm-avond vrijdag 26 februari vanaf 19:30 uur. Deze avond zullen wij eerst onze ideeën pitchen, waarna we gezamenlijk brainstormen over de invulling. Van alle commissies verwachten wij zoveel mogelijk commissieleden.

Laat je het ons even weten als je wilt meedenken? veofeest@gmail.com is dan het e-mailadres!

Tot de 26e!

De Feescie