Toernooicommissies aan de slag

Eind januari plaatsten wij een bericht op de website omdat we op zoek waren naar leden en ouders die op 5 mei 2016 het Hemelvaarttoernooi konden organiseren. Wij zijn als bestuur blij dat we inmiddels een aantal mensen bereid hebben gevonden om het toernooi te organiseren. Het toernooi is namelijk een belangrijk evenement voor de uitstraling en inkomsten van onze vereniging!

De komende maanden gaan Steven Kersbergen, Paul Moerkerken, Mandy Mulder, Coen Speckens en Ernst Zoutenbier aan de slag. Wij wensen hen veel succes en hopen dat zij een mooi toernooi zullen neerzetten.

Ook hebben wij enkele ouders en leden bereid gevonden om het schoolkorfbaltoernooi op 20 mei 2016 te organiseren. Tijdens dit toernooi korfballen jonge teams van allerlei basisscholen van Voorburg en Leidschendam bij VEO. Ook dit is een belangrijk toernooi, omdat dit ieder jaar weer nieuwe leden oplevert.

Voor dit toernooi gaan de ouders van enkele jeugdleden aan de slag: Natasja Camphuijsen, Sandra Peters, Ilona Silvius, Sandra Zoutenbier en Irene Zoutendijk. Zij worden bijgestaan door Bram Habermehl  uit de A1, die in het kader van zijn sportopleiding meedoet aan de organisatie. Wij wensen ook hen veel succes en plezier bij het organiseren van dit toernooi.