Overzicht Opzeggingen

Het korfbalseizoen 204-2015 nadert zijn einde. Zoals beloofd communiceren wij vanuit het bestuur de leden die zich tot op heden bij ons afgemeld hebben, zodat hierover geen onduidelijkheid kan bestaan. Tot op heden hebben de onderstaande leden zich afgemeld voor het nieuwe seizoen:

Agela Vogt Jennifer   van der Weijde Nikita van Ekeris
Bo Muermans Judith van der   Nat Nina Beekmans
Carlijne   Cramer Julia van   Miert Nine Blad
Daphne   Vrolijk Lindy   Ros Ninke van den   Broek
Emma Trijsburg Lisa Opmeer Robin   Boot
Fabian Neeleman Lois   Arens Roosmarijn   Terra
Femke   Vrolijk Louise van der   Pijl Stijn   Honigvoort
Fleur   Verschoor Mabel Adu Gyan Thijs Praalder
Frank   Dijkstra Madeline   Redelijkheid Tim Habermehl
Isa van Lidth de Jeude Martijn van der Geest Winny ‘t Hoen
Jelle   Groeneboer Michiel Kimmel Wouter   Sies
Jelmer   Neeleman Niels   Waalewijn Wouter van der Geest
Voor alle duidelijkheid nog eenmaal de procedure:
  • Opzeggingen en adreswijzigingen gaan PER MAIL via het secretariaat (veo.voorburg@knkv.nl). Elke andere manier van opzeggen of wijzigingen doorgeven worden niet geaccepteerd
  • Als bestuur zullen wij de leden die opzeggen per 1 juni communiceren via de website. Op deze wijze kan iedereen zien wie er opgezegd heeft en of eventueel jou naam er bij staat. Mocht je opgezegd hebben en je naam staat er niet bij dan dien je direct contact op te nemen met het secretariaat, anders brengen wij de contributie voor het komende seizoen in rekening.
  • In de 2e week van juni zullen wij de contributies voor het nieuwe seizoen factureren met een betalingstermijn van 30 dagen
  • Er komt berichtgeving op de site dat de facturen voor de contributie verstuurd zijn. Mocht je niets ontvangen hebben, dan dien je contact op te nemen met het secretariaat
  • Half augustus zullen we eventuele aanmaningen versturen met een betalingstermijn van 8 dagen
  • Het doel is dat we voor 1 september van ieder jaar alle contributies binnen hebben.