Eindfeest 13 juni – Uitnodiging Schutterstoernooi & eten

Op zaterdag 13 juni vindt het jaarlijkse eindfeest plaats.
Meestal is er een schutterstoernooi voor de junioren en senioren maar dit jaar voor de hele vereniging inclusief de ouders.

De dagindeling:
11:00 aanmelden met koffie
11:30 -16:30 Schutterstoernooi
17:00 eten met pubquiz (voor volwassenen)

Er worden gespeeld in vaste tweetallen (koppels), welke zich van te voren aanmelden. Nog even extra vermeldt ook niet-korfballende ouders kunnen zich inschrijven;

Er zal waarschijnlijk in 4 poules gestreden worden (afhankelijk van de belangstelling)
– Senioren + junioren (waarschijnlijk inclusief de ouders)
– Aspiranten (B en C)
– Pupillen (D en E)
– F-jes

Als het lukt zullen er 3 rondes gespeeld worden:
Na de eerste ronde, zullen de koppels verder in het toernooi op sterkte worden ingedeeld. Door deze indeling gaan we ervan uit dat iedereen leuke wedstrijden speelt. Aan het einde van 3 rondes blijven (in elke categorie) uiteindelijk de twee sterkste koppels over. Zij strijden om een wisselbeker.

In verband met de indeling moet wel van te voren ingeschreven worden.

Wil je ook meedoen, zoek een partner en geef je voor 6 juni a.s. op door te mailen naar eindfeest@veokorfbal.nl of tijdens het passen van de nieuwe kleding.

Ook graag direct opgeven of je op VEO wil blijven eten….

Het opgeven voor de pubquiz kan op de dag zelf.