VEO E2 en…..VEO E1 KAMPIOEN!!

VEO E2 speelde afgelopen zaterdag haar kampioenswedstrijd tegen Crescendo E4. Crescendo staat weliswaar onderaan maar had toch een aantal wedstrijden bijna gewonnen. Gelukkig bleek al snel dat de kinderen van de E2 de zenuwen de baas waren en werd er vrij gemakkelijk gescoord. In de rust stond de E2 al met 5-1 voor. Na de rust duurde het wat langer voordat de E2 tot scoren, kwam maar de laatste 10 minuten vlogen de ballen er weer in. Eindstand 11-1. Goed gedaan Lieke, Nienke, Sannah, Pepijn en Simon!!

VEO E1 is na de kerstvakantie ingedeeld in een nieuwe poule met allemaal ploegen uit Leiden. De verwachting was dat VEO E1 in deze poule alles zou kunnen winnen, maar dat moest nog wel waar gemaakt worden. Helaas verloor VEO E1 uit tegen Pernix maar afgelopen zaterdag werd de revanche gespeeld in sporthal Essesteyn. Pernix bleek niet op te kunnen tegen de snelle spelers/speelsters van de E1. Jesse, Mees, Sem, Deborah en Esther waren Pernix te slim af en wonnen met 8-5. Zonder de drie trainsters; Daphne, Esther en Karin hadden de E1 en de E2 deze kampioenschappen niet kunnen behalen. Dus trainsters hartelijk dank namens de kinderen, de ouders en namens VEO voor jullie inzet en enthousiasme.

Kampioenen E1 en E2

E1 en E2