Van de TC-jeugd : Kampioenen / Einde zaaltrainingen / Begin veldtrainingen.

Kampioenen : Deze week hebben we drie kampioenen mogen huldigen. Zowel de B2, als de E1 en de E2 zijn alle drie kampioen geworden. Allemaal  van harte gefeliciteerd en nu op naar het veld.

Einde zaaltrainingen :

Voor een aantal teams volgt aanstaande zaterdag nog een zaalwedstrijd maar voor de meeste teams was afgelopen zaterdag de laatste wedstrijd. Dit betekent dat met ingang van deze week er voor alle jeugdteams geen zaal trainingen meer zijn. In tegenstelling tot ons eerdere bericht ook niet voor de A1 en de A2.

Begin van de veldtrainingen :

Door de overgang van het oude naar het nieuwe clubhuis en doordat er nog een aantal teams wel binnen trainen is het materiaal voor het veld deze week nog niet beschikbaar. Deze week dus nog geen trainen op het veld. De veldtrainingen beginnen waarschijnlijk volgende week maandag weer. We houden jullie daarvan op de hoogte.

De TC jeugd