Beslissingswedstrijd VEO 1

Dat VEO 1 een beslissingswedstrijd moet spelen om in de 1e klasse te blijven was al een tijdje bekend. Inmiddels zijn ook de tijd, plaats en tegenstander bekend! VEO 1 zal het in Nieuwerkerk ad IJssel om 20 uur opnemen tegen KOAG 1.

In verband met het 95 jarig bestaan van VEO en de opening van het nieuwe clubhuis is het al heel de dag feest in Voorburg, en gaan de spelers en speelsters van de selectie er alles aan doen om dit feest extra glans te geven door met een overwinning terug te keren vanuit Nieuwerkerk. Het is de bedoeling dat we een bus voor alle supporters regelen, maar dit kan alleen als de bus vol komt te zitten, dus geef je hier snel voor op! Opgeven kan door te mailen naar wouter.sies@gmail.com. Het is de bedoeling dat de kosten rond de 10 euro pp gaan worden. Vertrek vanuit het clubhuis zal ongeveer 19:00 uur zijn en we willen rond 21:45 weer vertrekken richting Voorburg, waar ongeacht het resultaat een fantastisch feest zal losbarsten.

Aanmeldingen tot nu toe:

29 Birgit Moerkerken
30 Jamie
31 Esmeralda

Sta je niet op de lijst maar heb je je wel opgegeven, of sta je er wel op maar heb je je niet opgegeven, mail dit dan ook even naar wouter.sies@gmail.com