Gezocht: klussers en schoonmakers

Gezocht: klussers en schoonmakers

Beste leden/ouders/opa’s/oma’s/tantes/ooms/broers en zussen,

De aannemer is bijna klaar met de bouw van ons fantastische nieuwe clubhuis. Om nu nog de laatste puntjes op de spreekwoordelijke i te zetten hebben wij jullie hulp nodig.

Vanaf dinsdag a.s. zullen we elke avond en de zaterdag aanwezig zijn om de finale inrichting en schoonmaak uit te voeren. Dit kunnen wij uiteraard niet alleen en roepen hierbij dan ook iedereen op om elk beschikbaar uurtje ons te komen helpen. Voor een ieder zal er of je nu een ervaren klusser bent of twee linkerhanden hebt altijd wat te doen zijn.

Het clubhuis is elke avond open vanaf 19:00 uur en op zaterdag 14 maart vanaf 9:00 uur.

Wij hopen uiteraard op een hoge opkomst zodat we op de openingsdag ook daadwerkelijk een volledig ingericht en blinkend clubhuis kunnen tonen.

Namens de Bouw- en Interieurcommissie,

Remco Breedveld