VEO J11 flikt het wéér: Kampioen!!!

Wat een feest op het korfbalveld vandaag! De kanjers van de J11 zijn officieel kampioen geworden.
Het is dit schooljaar al de derde keer dat ze taart en medailles kregen. Eigenlijk wisten we het vorige week al toen concurrent Valto de wedstrijd verloor, maar de thuiswedstrijd van vandaag tegen ODO was de perfecte afsluiting. Het werd een heerlijk feestje.
Dit team laat zien hoe het moet: ze zijn supergezellig met elkaar, maar in het veld ook ontzettend competitief. Dit succes is echt een prestatie van de hele groep, met de hulp van trainster Kirsten. Zij is een absolute topper die altijd klaarstaat voor de kids. Ook de betrokken ouders langs de lijn waren dit seizoen weer onmisbaar.
VEO is ontzettend trots op alle spelers van de J11. Op naar het volgende succes!

Scroll naar boven