Rabo Clubsupport van start – Stem op VEO & Stichting over de Vliet

RABO Clubsupport

De Rabo Clubsupport campagne is van start. Ben je Rabo lid? Stem nu en natuurlijk op VEO 🙂 En daarnaast stem je natuurlijk voor ons sportpark. Dat kan door op Stichting over de Vliet te stemmen. Stemmen kan tot 24 september.

Stemmen kan met de Rabo App. Je hebt bericht gekregen van Rabo dat je kunt stemmen. Nog niet gestemd, doe dat dan snel!

Ben je nog geen lid van Rabo? Dat kan snel geregeld worden. Onder ‘Lidmaatschap’ lees je wat het inhoudt én kun je je meteen aanmelden. Lid worden kan gratis en heel eenvoudig via de Rabo App. En je kunt dan meteen op VEO stemmen. Rabo doneert jaarlijks een enorm bedrag dat verdeelt wordt naar rato van de stemmen van de leden. Rabobank is een coöperatie. Dat betekent onder andere dat we leden hebben én een deel van onze winst teruggeven aan de maatschappij. Als lid mag je meebeslissen welke maatschappelijke initiatieven we ondersteunen. Stem dus op VEO!

Waarom stemmen op VEO?

C.K.V. VEO is een supergezellige korfbalvereniging in de regio Voorburg & Leidschendam. In de afgelopen 100 jaar is VEO uitgegroeid tot zo’n 300 spelende leden en ruim 700 actief betrokken vrijwilligers. Een echte familie vereniging, waar naast sporten altijd wel wat leuks te doen is voor jong en oud. Wij staan met beide benen in de samenleving van Voorburg en Omstreken; onze leden komen voor het overgrote deel uit Leidschendam-Voorburg, Rijswijk en de aangrenzende wijken van Den Haag Leidschenveen en Ypenburg. Kom gerust eens kennismaken.

De jaarlijkse donatie die we van Rabo mogen ontvangen zetten we volledig in om de jeugd in de regio kennis te laten maken met een super gezellige manier van sporten.

@RaboClubsupport enorm bedankt dat jullie dit ieder jaar weer mogelijk maken!