13 september: Pupillendisco!

Vandaag zijn de basisscholen weer begonnen en aanstaande zaterdag start de competitie, de hoogste tijd dus voor de jeugdcommissie om in actie te komen.

Samen met de pupillen gaan wij dansend het nieuwe seizoen in tijdens een jungle disco op vrijdag 13 september van 18.30 tot 20.00 uur in het VEO clubhuis. Hopelijk komen er veel kinderen gezellig dansen en natuurlijk gaan we ook wat (dans)spelletjes doen.

Aanmelden voor de disco
Sinds dit seizoen moet je je voor alle avondjes aanmelden. Voor de disco kunnen de pupillen zich aanmelden via het aanmeldformulier, dit kan tot woensdag 11 september.

Jeugdcommissie
Dit seizoen bestaat de jeugdcommissie uit 10 enthousiaste vrijwilligers die leuke avondjes organiseren voor alle VEO kinderen en natuurlijk de kampen aan het eind van het seizoen.
Jullie kennen de volgende leden nog van vorige jaar: Anouk, Esther, Kelt, Nienke en Linda. En wij boffen want we hebben vijf nieuwe leden gevonden die de JC komen versterken en dat zijn: Jesse Britt E., Jonathan, Alana en Pascal.

Binnenkort stellen alle leden zich voor op de website en krijgen jullie een planning van alle avondjes voor het nieuwe seizoen zodat jullie niks hoeven te missen.

Nu eerst dansen met de pupillen op 13 september!

Groetjes,
van de Jeugdcommissie

P.S.: Als je vragen hebt kun je ons altijd aanspreken als je ons op VEO ziet, of per mail via: jeugdcommissieveo@gmail.com