Voor komend seizoen!

Voor het seizoen 2024/2025 zijn een aantal commissies nog op zoek naar versterking om weer op volle toeren te kunnen draaien.

Wij zijn met enige spoed op zoek naar:

• Contactpersoon Grote Club Actie
  • Lid TC Senioren
  • Vertrouwenspersoon
  • Leden Avond4daagse commissie
  • Onze huidige Avond4daagse commissie wil het stokje graag overdragen aan een nieuwe groep van 3 enthousiastelingen, de Avond4daagse vindt elk jaar in mei plaats.

Deze commissies kunnen ook extra handen gebruiken:

• Lid Kledingcommissie
  • Lid Clubhuiscommissie
  • Lid webredactie voor redactiewerk

Lijkt een van deze vrijwilligerstaken jou iets of wil je wat meer informatie? Neem dan direct contact op met de commissie, via het emailadres algemenezaken@veokorfbal.nl of schiet Janneke of Jesper even aan rond de velden.

Naast bovenstaande zaken is VEO altijd opzoek naar enthousiaste ouders of leden die een steentje willen bijdragen. We hebben het makkelijk gemaakt om te laten weten waar jij enthousiast van wordt via dit invulformulier; link.