Update bestuursleden

Beste allemaal,

Wij jullie op de hoogte brengen van enkele belangrijke veranderingen binnen het bestuur van VEO. Na vele jaren van toegewijde dienst heeft Aart tijdens de vorige ALV aangekondigd een stapje terug te doen en werken wij met een dagelijks bestuur. Bij de komende ALV eindigt de termijn van zowel Janneke Zoutenbier als Elize Rot en zij hebben te kennen gegeven af te zullen treden. Het doet ons deugd te melden dat wij een nieuwe enthousiaste kandidaat hebben gevonden om ons bestuur te versterken. Via deze weg willen wij haar voorstellen. Momenteel draait zij mee in het bestuur en wij zullen bij de volgende ALV haar als kandidaat voor het bestuur voordragen.

Kandidaat voorzitter Sharon Schouwenaar

Met groot enthousiasme willen we de aanstelling van onze kandidaat voorzitter aankondigen, Sharon. Sharon is moeder van Tobias C3 en Sophie D3 (volgend seizoen) uit de jeugd en heeft zich de afgelopen jaren eerder al sterk ingezet voor onze vereniging als onder andere voorzitter van de Avond4Daagsecommissie. Hier heeft zij goede contacten opgebouwd binnen VEO maar ook richting de gemeente. Daarnaast brengt zij een schat aan ervaring met zich mee vanuit haar baan als directeur-bestuurder in het basisonderwijs. We zijn ervan overtuigd dat Sharon onze vereniging weer een stap verder kan brengen.

We nodigen alle leden uit om ons te vergezellen bij de voordracht, die zal plaatsvinden tijdens de volgende ALV in onze VEO kantine. Dit is de gelegenheid om onze vertrekkende bestuursleden te bedanken en Sharon ons kandidaat voorzitter te verwelkomen.
Samen bouwen we verder aan een sterke en succesvolle toekomst voor onze korfbalvereniging VEO.

Met sportieve groet,

Aart Berkhout