Start jeugd nieuwe seizoen

Beste jeugdleden en ouders/verzorgers,

Hierbij vast informatie voor de start van het nieuwe seizoen.

TRAININGEN

Op maandag 19 augustus starten we weer met de trainingen voor alle jeugdteams:

• maandag en woensdag voor de C, B en A teams van 19.15-20.15 uur
  • maandag en woensdag voor alle D, E en F teams van 18.00-19.00 uur (let op: F3 traint alleen woensdagavond!)
  • Op zaterdag van 10.00-11.00 trainen de Kangoeroes en de F3 (startdatum volgt).

OEFENWEDSTRIJDEN

Op zaterdag 24 augustus hebben D2, D3, E3, E4 en F1 een driekamp bij Die Haghe. Voor de A1, A2, C1 en C3 staan oefenwedstrijden gepland.

Op donderdag 29 augustus heeft de A1 ook een oefenwedstrijd.

Op zaterdag 31 augustus nemen alle B, C, D, E en F teams deel aan het toernooi van Excelsior in Delft. Dit toernooi is van 9.00 uur tot uiterlijk 13.30 uur, dus houd deze ochtend vast vrij in jullie agenda! Voor de A worden oefenwedstrijden gepland.

De precieze tijden voor de oefenwedstrijden maken we bekend zodra dit rond is. Kijk daarvoor op de standaard plek en zeg zo spoedig mogelijk (maar uiterlijk op de voorafgaande woensdag vóór 18 uur) af bij het wedstrijdsecretariaat mocht je er onverhoopt niet bij kunnen zijn.

We wensen jullie allemaal een fijne zomer en tot in augustus!