Glenn de Vries stopt per direct als hoofdtrainer VEO 1

Glenn de Vries heeft besloten om per direct zijn taken als hoofdcoach van VEO 1 neer te leggen. Deze beslissing volgt na een verschil in visie over de toekomst tussen hem en het bestuur, waardoor hij zich niet langer gesteund voelde om het seizoen af te maken.

Bij zijn afscheid geeft Glenn aan dat hij met heel veel plezier terugkijkt naar zijn tijd bij VEO. Hij wenst de spelers en de staff van de selectie veel succes voor de komende wedstrijden.

Wij, bij VEO, zijn Glenn bijzonder dankbaar voor zijn tomeloze inzet. De passie die hij toonde, niet alleen voor de selectie maar voor de hele vereniging, heeft bij het bestuur en de leden een diepe indruk achtergelaten.

De taak van hoofdcoach voor VEO 1 wordt voor het komende competitieweekend overgenomen door Gerbert Schippers, de huidige coach van VEO 2, ondersteund door Jan Brugmans. Samen met Gerbert en Jan zal naar een passende oplossing worden gezocht voor de rest van het seizoen.

Namens het bestuur,
Aart Berkhout