Ladies and Gentleman, Let’s play DARTS!

Op 2 februari 2024 staat weer het jaarlijkse VEO dart toernooi gepland. Het wordt weer tijd om de dartpijlen te slijpen en de roestige ellebogen te smeren. We spelen vanaf 20.00 uur weer om onze prachtige wisseltrofee. Vanaf 19.00 uur zal het clubhuis open zijn en worden er voor de liefhebbers weer broodjes hamburgers geserveerd. De clubhuis commissie en Cuno zetten hun beste beentje voor!
Op 25 januari wordt de VEO keet weer omgebouwd tot DARTS TEMPEL. Uiteraard kunnen we hulp gebruiken bij het opbouwen. Dus heb je tijd over kom dan even helpen. Na afloop is er dan drank en darts!
We hebben dit jaar al weer volop aanmeldingen en er is nog plek voor 8 koppels. Dus geef je snel op bij Arnold of Fred. (a.jongenburger@casema.nl of fredenconnie@hotmail.com) VOL = VOL !!
Deelname is € 5,- pp. Helaas kunnen Eric en Bo hun titel niet verdedigen, maar dat geeft weer kansen voor anderen!
Er is het verzoek binnen gekomen of er dit jaar ook een recreatiepoule kan worden samengesteld voor mensen die voor hun lol spelen en niet van die fanatieke tegenstanders willen treffen. Uiteraard willen we daar naar kijken, maar deze recreatiepoule doet dan niet mee voor de wisselbeker. Wil je graag in recreatiepoule geplaats worden stuur dan even mailtje. Bij voldoende animo zal er een speciale recreatiepoule worden ingedeeld.

Deze winnaars gingen u voor:

Tot nu toe zijn ingeschreven:

1. Arnold & Ruud v.E.
  2. Fred V. & Paul O. k2011