We kunnen jouw hulp gebruiken!

Binnen de vereniging is er elke week weer een hoop te beleven. Al deze activiteiten organiseren we met elkaar. Daarbij is het altijd prettig indien de taken verdeeld kunnen worden onder de betrokkenen bij VEO. Tijdens de afgelopen ALV werd het duidelijk dat het vaak niet duidelijk is bij welke commissies vacante posities zijn en wanneer er hulp nodig is. Vandaar dit initiatief om jou te bereiken.

Hulp is in alle soorten en maten meer dan welkom, maar in het bijzonder is VEO opzoek naar de volgende helpende handen:

• Webredactie – Middels het WordPress systeem is het eenvoudig om berichten te plaatsen wanneer leden deze aandragen. Jij draagt zorg voor het zorgvuldig plaatsen en uniformiteit, zodat elk artikel goed gelabeld en leesbaar is voor de website bezoekers.
  • Website front end ontwikkelaar – Onlangs heeft VEO vanwege technische redenen versneld de website moeten vervangen. Daarbij lag de focus op functionaliteit en stabiliteit. Jouw HTML/CSS hulp kan goed gebruikt worden om de site weer te laten stralen.
  • Wedstrijden filmen – Met grote inzet heeft Ruud de afgelopen jaren een professionele setup gemaakt die het eenvoudig maakt om wedstrijden live via YouTube uit te zenden. Het enige wat nog nodig is zijn mensen die vanaf de tribune de wedstrijd willen filmen voor ons online publiek. Wil jij daarbij helpen? Laat het even weten! Wist je dat dit ook sponsorinkomsten oplevert voor VEO?

Neem contact op via het email adres algemenezaken@veokorfbal.nl of schiet Janneke of Jesper even aan rond de velden.

Naast bovenstaande zaken is VEO altijd opzoek naar enthousiaste ouders of leden die een steentje willen bijdragen. We hebben het makkelijk gemaakt om te laten weten waar jij enthousiast van wordt via dit invulformulier; link.

Alvast dank!!