Herfstkampioenen

Voordat we echt met de zaalcompetitie starten willen wij graag nog even aandacht geven aan de kampioenen van het veld.

VEO E2
21 oktober liet de E2 zich niet onbetuigd door in een ontzettend spannende wedstrijd tegen Korbis gelijk te spelen. De coaches Jesse en Lucas hielden gelukkig het hoofd en het team koel. Tot opluchting van allen bleef de strafworp die de tegenpartij in de laatste minuut kreeg onbenut, waardoor ook Sam, Iselle, Celeste, Merel en Sophia van zeer verdiende taart en trofee konden genieten. Dank ook aan Thiemo, die een fantastisch heeft ingevallen.

VEO E1
Op 14 oktober liet de E1 zien wat ze waard was. Op eigen veld won het team met Thiemo, Lars, Louisa, Jolijn en Femke met grote overmacht (22-0!) van de tegenpartij en sleepte de zo gewilde kampioenstaart in de wacht. Dankzij trainers Mila, Kirsten en Sabine heeft dit team de smaak snel te pakken gekregen!

VEO C1
Op 7 oktober werd de C1 als eerste team van VEO kampioen in de najaarscompetitie na vijf keer op rij te hebben gewonnen. Met een 0-5 overwinning uit bij KVS werd het kampioenschap behaald. De week erop won de C1 ook de laatste competitiewedstrijd met 10-6 van Fortuna en behielden zij daarmee een ongeslagen status! Het kampioenschap is dan ook meer dan verdiend voor dit team, bestaande uit Elize, Kiki, Lisa, Nikki, Samantha, Benjamin C, Benjamin P, Luka en Xander. En uiteraard ook met dank aan alle invallers! Het harde werk, de toewijding en het teamwork hebben gezorgd voor dit welverdiende kampioenschap.

Wij feliciteren hierbij alle drie de teams nogmaals met deze geweldige prestatie.
VEO is heel trots op deze kanjers en we hebben zin in de zaalcompetitie!

Namens de TC Jeugd