Beste VEO (competitie)leden,

Hierbij een belangrijk bericht vanuit de Kledingcommissie, lees deze goed door!

Vanaf 1 november is de nieuwe kledinglijn van VEO te koop bij Sport2000, Voorburg. Wij willen zo snel mogelijk over naar deze kleding en verwachten dat jullie allemaal vanaf de eerste competitiewedstrijd in de zaal (11 november) in mooie nieuwe tenues rondlopen. Voor spelers die wedstrijdsport doen is dit in elk geval verplicht (vanuit de korfbalbond moet het hele team hetzelfde dragen).

Daarom bieden wij van 1 november t/m 18 november de thuis-wedstrijdshirts (blauw), uit-wedstrijdshirts (oranje) en rokje/broekje aan in een combi-deal. Oranje shirts kunnen als inschietshirt worden gebruikt, maar zijn ook nodig wanneer jouw team uit speelt tegen een club met dezelfde kleuren als VEO.

De prijs voor deze set is €50,– en dit reken je direct af in de winkel. Let op: deze aanbieding is dus tijdelijk!

Voor VEO 1, VEO 2 en A1 geldt dit niet, jullie krijgen apart bericht.

Wij hebben de lijst met competitiespelers en algemene reserves bij Sport2000 aangeleverd met de maten die gepast zijn dit voorjaar. Op basis hiervan is een eerste bestelling gedaan en we gaan ervan uit dat er geen grote afwijkingen zullen zijn in deze maten. Jouw gepaste maten sturen we z.s.m. na in een aparte mail, zodat je hier zelf ook van op de hoogte bent. Indien toch gewenst, is het mogelijk om opnieuw te passen in de winkel.

Voor enthousiaste oud-leden en overige niet-competitiespelers is het tot eind november ook mogelijk om gebruik te maken van de combi-deal, maar wacht hiermee alsjeblieft tot na 18 november zodat we geen tekort aan bepaalde maten krijgen voor actieve leden. Stuur ons in dit geval ook even een mail zodat wij jouw naam achter kunnen laten bij Sport2000.

Naast de verplichte wedstrijdshirts en rokjes/broekjes, kun je in Sport2000 ook VEO trainingsjassen, trainingsbroeken en sporttassen kopen. Deze zullen door Sport2000 worden aangeboden met een introductiekorting, geldig van 1 november 2023 t/m 5 december 2023. Deze aanbiedingen zien er als volgt uit:

• Stanno trainingspak junior (t/m 164) incl. VEO logo van 75,- voor 60,-
  • Stanno trainingspak senior incl. VEO logo van 85,- voor 65,-
  • Stanno sporttas senior incl. schoenenvak incl. VEO logo van 45,- voor 35,- NB. pas beschikbaar v.a. 1/12
  • Stanno sporttas Merano jr/sr incl. VEO logo van 35,- voor 27,50
  • Naambedrukking van 10,- voor 7,50
  • Vaste VEO leden korting op korfbalkleding/schoenen/accessoires (m.u.v. wedstrijdtenue) 10% korting*

* niet i.c.m. andere acties

Wij kunnen niet wachten om jullie allemaal in de nieuwe kleding rond te zien lopen!

Heb je nog vragen? Reageer dan via kleding@veokorfbal.nl of spreek Laurie of Larissa aan op VEO.

Groetjes,

de Kledingcommissie

kleding@veokorfbal.nl

P.s. Voor de volledigheid: Bij oefenwedstrijden voor 11 november dus nog de bestaande kledinglijn gebruiken. Vanaf 11 november iedereen tegelijk in het nieuw.