Vervanging clubdienst integratie

Tot afgelopen seizoen maakte de VEO-website gebruik van de Antilopen clubdienst voor primair het speelschema, maar secondair vervult de dienst ook een hoop operationele taken waar wij gebruik van maken. Denk hierbij aan teamopstellingen + reserves, rijschema, scheidsrechter indeling, met daarbij de benodigde emailcommunicatie. Vanaf dit seizoen is dit niet meer beschikbaar en gaan we over op een nieuw systeem om dit te vervangen.

Op dit moment is de eerste versie hiervan beschikbaar op de site onder de nieuwe kopjes Competitie en Verenigingsdiensten.

Omdat dit een nieuw systeem is waarbij nog niet alle gewenste functionaliteit beschikbaar en dit ook nog geïntegreerd moet worden met de VEO site kan het zijn dat nog niet alles beschikbaar is of misschien iets anders gaat werken dan in het verleden. We hopen de komende weken grote stappen te zetten, maar het kan dus voorkomen dat we nog tegen wat opstart problemen aanlopen.