Start nieuw seizoen Jeugd

Beste jeugdleden en ouders/verzorgers,

De zomervakantie zit er al weer bijna op, dus dat betekent dat de trainingen binnenkort weer gaan beginnen en dat er oefenwedstrijden en toernooien aan komen.

TRAININGEN nieuwe seizoen

Vanaf 21 augustus starten we weer met de veld trainingen voor alle jeugdteams:

* A, B en C teams trainen op maandag èn woensdag van 19.15-20.15 uur;

* D, E en F1 trainen op maandag èn woensdag van 18-19 uur;

* F2 traint op woensdag van 18-19 uur en

* F2 èn Kangoes trainen op zaterdag van 10-11 uur (start op 2 sept, dus 26 aug géén training).

(OEFEN)WEDSTRIJDEN

Op 26 augustus is er een toernooi voor de A1 en A2, en zijn er voor een aantal teams oefenwedstrijden gepland. Op 2 september is er weer een gezellig toernooi van Excelsior in Delft waar onze B, C, D, E en F1 teams aan mee doen. A speelt dan tegen Valto. Zie voor de tijden op de standaard plek:

DEF: CKV VEO Korfbal – Wedstrijden

ABC: CKV VEO Korfbal – Wedstrijden

En zeg zo spoedig mogelijk (maar uiterlijk op de voorafgaande woensdag vóór 18 uur) af bij het wedstrijd secretariaat mocht je er onverhoopt toch niet bij kunnen zijn.

Op zaterdag 9 september begint de competitie zelf weer!