Jeugd trainers

Beste allemaal,

We zijn blij om mee te delen dat na veel puzzelen en vragen de trainersindeling voor de jeugdteams voor het komende seizoen bekend is. We zijn als club ontzettend dankbaar voor alle tijd die onze trainers aan onze jeugdspelers willen besteden, want zonder trainers en coaches geen korfbalvereniging.

Gelukkig is het voor de meeste teams al gelukt om goede begeleiding te vinden. We zijn alleen nog wel op zoek naar een 2e trainer voor onze A2 en D2. Ben jij iemand die het leuk vindt om deze enthousiaste groep trainen te geven? Neem dan contact op met Dion, Laura of Remco.

Trainers/Coaches seizoen 2023/2024:

A1    Bram, David en Marije

A2    Melanie en ??

B1    Bouke en Larissa

C1    Ben (Hoofdtrainer) en Patricia

C2    Alana en Ivo

C3    Birgit en Femke

D1   Sannah G.  en Thomas (Hoofdtrainer)

D2   Bernice en  ??

Hoofdtrainer E   Anouk

E1    Kirsten, Mila en Sabine

E2   Jesse en Lucas

E3    Ruben en Thijn

E4    Olivier en Sophie

E5    Lieke P. en Sannah K.

Hoofdtrainers F  Bas en Jolien

F1   Eshter en Nienke

F2   Amber, Judith en Lieke R.

Kangoeroes

Jannke A,  Laura M, Nadira, Sanne, Lianne, Merel V en Yalou

De start van de trainingen en de trainingstijden zijn in hier te vinden: CKV VEO Korfbal – Informatie voor de jeugd: einde dit seizoen in zicht en start van het nieuwe seizoen!

De TC jeugd.