Verkeersdrukte zaterdag 17juni

Wij hebben bericht ontvangen van Wilhelmus over verwachte verkeersdrukte waar wij jullie graag over informeren;

A.s. zaterdag mag VV Wilhelmus de finaledag van Haaglanden Voetbalorganiseren.Van 09.00-19.00 uur zullen er wedstrijden worden gespeeld waarbij eengrote publieke belangstelling wordt verwacht.Het piekmoment verwachten wij tussen 15-18 uur.De verwachting is dat gedurende deze dag 4-5000 mensen ons complexzullen bezoeken.Wij hebben de clubs die ons complex bezoeken gevraagd om zo veelmogelijk met openbaar vervoer of fietsen/scooters naar Wilhelmus tekomen.Desondanks verwachten wij toch een grote toestroom van autoverkeer.Wij zullen zo veel mogelijk proberen om eea te stroomlijnen en deoverlast voor alle omliggende verenigingen tot een minimum te beperken.